החוקים החשובים בעיצוב, שיווק ובניית אתרים בתחומי הביוטי והקוסמטיקה

איזה כיף! הצטרפתם אלינו לעוד מסע מרתק של תובנות מתוך היער הסבוך של האינטרנט!
הפעם, מלך הג'ונגל יצא למסע סקירת אתרי ביוטי וקוסמטיקה וחזר עם תובנות מההיבט העיצובי והשיווקי.
מוכנים לצאת לדרך??
 
צפייה נעימה!
במיטאפ LIVE האחרון שהתקיים בתאריך 11.08.2021, סיקרתי את אתרי הביוטי והקוסמטיקה מזוויות שונות - ההיבט העיצובי והשיווקי של חווית המשתמש.
  
במיטאפ האחרון, שי סיקר את האתרים מזוויות שונות.
מיטאפ סיקור אתרי הביוטי והקוסמטיקה הוא השלישי מסדרת מיטאפים המועברים בלייב ע"י שי עגיב ומתקיימים בקבוצת הפייסבוק "קהילת אלמנטור ישראל".
 
אתרי הביוטי והקוסמטיקה המסוקרים בלייב נשלחו מרחבי הרשת:

הממצאים של מלך הג'ונגל בעקבות המסע שלנו... 

לא לעשות:
  • עומס בדף הבית – כשיש עומס ובלאגן מול העיניים הלקוחות שלכם לא יבינו מה הם רואים וינטשו את האתר.
  • תמונות "סטוק" – חשוב לבנות אמינות מול הלקוח, תספקו חומרים אותנטיים וביקורת אותנטיות על מוצרים.
  • תמונות מפוקסלות – השתמשו בתמונות איכותיות וטובות בהן רואים את המוצר, איך נראה על העור של המטופלת/דוגמנית – חשוב לאנשים לראות מה אתם מוכרים להם, במיוחד בתחום כמו אסתטיקה.
  • שפת הממשק – אם אתם אתר ישראלי שמיועד לקהל ישראלי אל תרשמו את כולו באנגלית. אם האתר שלכם מיועד לכמה מדינות, דאגו לאפשרות בחירת שפה.
  • לקוחות יכולים לעזוב אתכם משום שלא ירגישו בנוח באתר שלכם אם הם לא מספיק בקיאים בשפה. 

כן לעשות:

  • הירו חזק שמכניס לאווירה של האתר – מוצרים/דוגמנית בפרונט.
  • ויזואליות – שימוש נרחב בשפה ויזואלית מיתוגית ייחודית ועשירה, שימוש באייקוניזציה.
  • נקי נקי נקי – מינימליזם, רווחים, עולם הביוטי והקוסמטיקה נחשב לעולם נקי ועדין וכך גם האתר שלכם צריך להיות – פיין ונעים בעין. אין בעיה שלאתר שלכם יהיה אדג' ומשהו מגניב שאין לאחרים אבל חייבת להיות זרימה.
  • תפריט ואתר עשיר, ברור ואינטואטיבי – הלקוחה לרוב נכנסת כשהיא יודעת מה היא מחפשת. אם היא לא תמצא יחסית מהר מה שהיא רוצה היא תעבור למתחרים.
  • סרטוני והדרכות על מוצרים/שיטה/מכונות וכו'.
  • מאמרים והסברים בתחום – מצבו עצמכם כאוטוריטה בתחומכם.
 
לסיקור המלא צפו בהרצאת הלייב 🙂
לא יכולים לצפות? זה בסדר!
עכשיו אפשר גם לשמוע בדרך…

 

וואו איזה מסע היה לנו היום! מוזמנים להצטרף אלינו בימי חמישי ללייב מיטאפ. 

המיטאפ מתרחש אחת ל- 3 שבועות וסוקר אתרים בתחומים שונים.

 

שי עגיב הוא מייסד קהילת אלמנטור ישראל, הבעלים של משרד פרסום דיגיטלי "נטו נט" וחברת "קינג קום" לבניית אתרים מיוחדים.