כנס הדיגיטל הגדול של 2020

עמוד החיתה של "כנס שיווק פרסום ורונקרול" היה אחד הכנסים המרתקים בתעשיה בשנת 2020.

האירוע התקיים בקמפוס גוגל וכל נושא המיתוג שלו סבב סביב נושא הרוקנרול.

בכנס נכחו יותר מ- 250 איש שנרשמו באמצעות דף הנחיתה, הכנס נחל הצלחה רבה. 



עיצוב

עיצוב דף נחיתה סבב סביב נושא הרוקנרול, וכולל אלמנטים רבים בנושא ששולבו בדף הנחיתה על מנת ליצור אווירה של הופעת רוק של ממש. שילובים עדינים של אלמנטים המתקשרים לרשתות חברתיות ושיווק באופן כללי, יצרו חוויה בלתי נשכחת המעבירה את המסר בצורה מיטבית.

מיקרו קופי

מיקרו קופי בעמוד תמך לחלוטין בעיצוב, וכך ביטויים רבים ואפילו מילים משירי רוק פופולאריים קיבלו ביטוי בין שורות הטקסט כאשר הקונספט הכללי עדיין סובב סביב נושא השיווק. 

מיני דף נחיתה ברימרקטינג

כל מי שלא נרשם לכנס אבל ביקר בדף התאפשרה לו הזדמנות אחת נוספת להירשם ע"י דף נחיתה ייחודי שכל מטרתו הייתה טופס הרשמה לכנס שהם יודעים ומכירים. מה שהגביר משמעותית את כמות הנרשמים כתוצאה מקמפיין רימרקטינג על גבי הדף.

עוד לקוחות שהפכנו למותגים בג'ונגל שלנו...

דילוג לתוכן